ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

27 mar. 2011

Eu sunt...

Eu sunt membru într-un cerc de lectura.
Aș dori să știu ...când se mai sună???
Aud o carte chicotind cam tare,
Văd literele alergând la soare,
Vreau să merg odată la maree...!
Eu sunt membru într-un cerc de lectură,
Mă prefac că sunt pe lună,
Simt că zbor în noaptea trecătoare,
Ating stelele fermecătoare...
Mă îngrijorează lucrarea la chimie,
Plâng, deoarece o să mai dau teste..o mie!
Eu sunt membru într-un cerc de lectură,
Știu să scriu o poezie bună,
Spun că totul merge strună,
Visez să am note cât mai mari,
Încerc să scriu versuri foarte tari,
Sper că o să aibă legatură...
Eu sunt membru într-un cerc de lectură.

Alina Gabriela Tudor, Clasa a VIII-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu