ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

9 ian. 2010

Jurnal de activitate

Într-o zi din luna decembrie, am mers cu cercul de lectură la un atelier la Teatrul Ţăndărică, unde ne-am întâlnit cu mai mulţi oameni din diferite ţări din Europa.
Eram foarte emoţionată şi timidă când i-am văzut prima data pe acei străini, dar m-am obişuit cu ei şi mi-am dat seama că sunt sociabili şi, mai mult decât atât, chiar destul de prietenoşi. Am început atelierul alegându-ne câte o ţară şi un reprezentant. Eu am ales Austria şi eram foarte nerăbdătoare să aflu ce va trebui sa fac. Mai întâi, reprezentanta acelei ţări ne-a spus câteva informaţii despre Austria, apoi ne-a chemat să ne înveţe vals. Eram foarte bucuroasă că fac acest lucru, deoarece voiam să aflu cât mai multe despre această ţară.
După aceea, am învăţat dansul originar din Spania, flamenco. Ne-am amuzat foarte tare, deoarece bărbatul reprezentant al Spaniei ne-a arătat paşii puţin modificaţi şi haioşi. De asemenea, am învăţat şi dansul eschimoşilor, care era foarte ciudat. Trebuia sa ne ţinem pur şi simplu de umeri şi astfel să formăm o horă. Partea mai dificilă a fost că ritmul se accelera şi, la un moment dat, trebuia să punem mâinile pe braţele persoanei care se află în faţa celui din faţa noastră.
Următorul joc a fost unul pe care nu prea am reuşit să-l facem, pentru că era în limba portugheză, dar, în afară de versuri, mai trebuia să ne mişcăm, pe rând, fiecare parte a corpului, sarcină la care ne-am descurcat.
Tocmai atunci când ne obişnuiserăm cu voluntarii, am fost nevoiţi să plecăm. Ne-a fost foarte greu, pentru că ne ataşaserăm, într-un fel, de ei. Sper că voi mai participa la astfel de ateliere cu tineri din alte ţări...

Tudor Gabriela, clasa a VII-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu