ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

9 ian. 2010

Jurnal de activitate

1. Sfârşit de noiembrie târziu...Vineri, pe 27 noiembrie, noi, cei 12 elevi, împreună cu doamna de română, am mers la Romexpo, la Târgul de Carte Gaudeamus.
În standul de la Radio România Cultural, jocul nostru a început prin extragerea unor bileţele pe care erau scrise cerinţe referitoare la cartea preferată sau mai puţin îndrăgită. După răspunsurile noastre, am jucat jocul florilor şi am format trei echipe: cea a crinilor, a margaretelor şi a trandafirilor. Motive de supărare nu au fost, iar la mare cinste s-au aflat pofta de râs şi voia bună.
De asemenea, ne-am simţit ca nişte mici actori atunci când am interpretat roluri din faimoasa carte Cei trei muschetari, de Alexandre Dumas, carte care ulterior ne-a fost dăruită.
Zâmbetele au fost mereu prezente pe chipurile noastre, mai ales că am fost onoraţi şi cu autografe însoţite de CD-uri.
După patru ore de relaxare, ne-am întors acasă. A fost o zi specială pentru toţi!
Houleihel Sara Amanda, clasa a V-a A, Liceul Greco- Catolic ,,Timotei Cipariu”

2. Mi-a plăcut la târg, pentru că, pentru prima dată, am fost într-un loc atât de mare în care se aflau doar cărţi. Mi-a plăcut şi ideea de a fi în direct pe net, pe Kidsradio, sau de a face grupe de elevi pentru a îndeplini sarcinile propuse. Nu mi-a plăcut că am stat prea puţin, câteva ore, dar a fost bine că am primit cărţi, CD-uri şi postere cadou.
Doroftei Adelina, clasa a VI-a A, Liceul Greco-Catolic ,,Timotei Cipariu”

3. Mi-au plăcut: lucrul în echipă, că am vorbit la microfon şi că am fost vedete. Nu mi-a plăcut că unii oameni vorbeau prea mult şi că nu a fost destul spaţiu. Cu toate astea, aş da nota 9+.
Ilie Georgiana, clasa a VI-a A, Liceul Greco-Catolic ,,Timotei Cipariu”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu